px fb

Malowanie ramy rowerowej, przemalowanie roweru

underline

Każdy z nas ceni sobie rzeczy unikatowe, indywidualne, nietypowe. Taki może być Twój ulubiony rower. Możemy przeprowadzić renowację roweru

uwzględniając Twoje upodobania. Masz projekt, masz wizję, wspólnie opracujemy plan renowacji i lakierowania roweru.

Naszą pracę odnawiania roweru rozpoczniemy od jego całkowitego rozmontowania. Następnie zabezpieczymy wszelki miejsca, które nie będą podlegać malowaniu, w szczególności wszystkie gwinty. Kolejnym etapem renowacji roweru jest precyzyjne piaskowanie roweru. Czy mamy do czynienia z ramą rowerową aluminiową czy ramą rowerową stalową malowanie przeprowadzamy w 3 etapach, by otrzymać trójwarstwową powłokę lakierniczą. Po dokładnym wyschnięciu lakieru rower zostanie ponownie złożony. W celu poprawy wyglądu kół rowerowych możemy zaproponować malowanie szprych specjalnymi lakierami.

Stosujemy dwie metody malowania roweru. Obydwie skuteczne i dające rewelacyjne efekty.

Lakierowanie roweru – metoda proszkowa.

Lakierując Twój rower stosujemy malowanie proszkowe części metalowych: ramy rowerowej, widelca, błotników, kół, itp.

Malowanie proszkowe jest nowoczesną techniką nakładania powłoki lakierniczej wykorzystującą siły elektrostatyczne. Tutaj nie stosuje się rozpuszczalników, dzięki czemu proces jest przyjazny dla środowiska. Po naniesieniu farby do malowania roweru wypieka się ją w specjalistycznym piecu w temperaturze ok. 200 stopni.

Powłoka lakiernicza składa się z 3 warstw:

Taka ilość warstw oraz ich sumaryczna grubość tworzą odporną na uszkodzenia mechaniczne oraz chemiczne powłokę lakierniczą naszego roweru.

Stosujemy kolory zawarte we wzorniku kolorów RAL.

Malowanie roweru – lakierowanie na mokro

Drugą metodą renowacji rowerów jest malowanie metodą tradycyjną, mokrą. Ten sposób nanoszenia lakierów przydatny jest podczas malowania elementów rowerowych zrobionych z wszystkich rodzajów materiałów: metali, plastików czy włókien. Lakierowanie na mokro umożliwia malowanie jednego elementu na wiele kolorów, malowanie napisów i wzorów na elementach roweru.

Powłoka lakiernicza składa się z 3 warstw:

W metodzie mokrej otrzymujemy również powlokę lakierniczą o odpowiedniej grubości, która zabezpieczy nasz rower przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz chemicznymi.

Stosując malowanie na mokro mamy dostęp do większego niż przy lakierowaniu proszkowym wyboru lakierów. Dotyczy to zarówno ilości odcieni jak i rodzajów powłok, na przykład metalików.

Stosujemy kolory zawarte we wzorniku kolorów RAL.

Koszty malowania roweru

Koszty malowania roweru mogą być różne i zależą od wielu czynników.  Na cenę lakierowania roweru wpływają: ubytki, które należy uzupełnić, skomplikowane kształty ramy lub widelca, rodzaj lakieru i wiele innych. Dlatego też koszty malowania roweru możemy określić po dostarczeniu elementów do odnowienia roweru.

Rowery oraz części można dostarczyć osobiście lub wysłać pocztą albo kurierem. Opakowanie powinno umożliwić odesłanie elementów. Do paczek proszę dołączyć wypełniony formularz wraz z podpisem. Przed wysyłką prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Zabytkowe rowery nie mają przed nami tajemnic